[lista] Prośba

Krzysiek Piotrowski zildjians w poczta.onet.pl
Sob, 15 Kwi 2006, 22:14:43 CEST

Witam Was...

Nie wiem czy to odpowiednie miejsce, ale wiem że macie wielkie serca,
dlatego chciałem Was poprosić o modlitwę w intencji mojej siostry Renaty.
Dwa lata temu dzięki Waszym modlitwom urodziła śliczną i zdrową córeczkę,
choć wtedy też było ciężko ale Bóg nad nią czuwał. Dwa miesiące temu
urodziła druga córeczkę, tym razem już bez problemów zdrowotnych... A dziś
walczy o życie... Proszę o kilka słów do Niego w intencji Renaty.
Przepraszam jeśli ktoś uzna że to nie to miejsce. Jestem muzykiem związanym
ze sceną chrześcijańską, stąd KDM jest mi bliski i dlatego Was właśnie
proszę... I dziękuję Wam...

Krzysiek Piotrowski