[lista] pomoc potrzebna

Admin KDM admin w kdm.pl
Śro, 7 Cze 2006, 13:10:43 CEST

Drodzy przyjaciele KDM,

Właśnie wróciłem z sądu gdzie rejestrujemy stowarzyszenie KDM.
Dostałem tam informację, że dopóki nie wniesiemy opłaty, nasz wniosek
nie będzie przyjęty. Chodzi o 1500 zł, koszta niestraszne dla Królestwa
Bożego, które rośnie w ramach naszej służby. Proszę rozważcie
według otwartego serca ile każdy z Was mógłby zasiać w to dzieło
W tej chwili mamy deklarację na 100 zł. Miej pewność, że błogosławiąc
służbę Bożą w ten sposób, Pan uzna tę gotowość i odda sam Tobie
według Jego hojnej miary (Prz 11,18)

Dziękować w przyszłości nam będą szczerze ci, którzy odnajdą żywą
relację z Bogiem. KDM jako stowarzyszenie to zupełnie nowe formy
działalności ale i lepszy internet.
Piszcie do mnie w przypadku pytań, czas jest ważny.

Dar prześlij na konto :

Przemysław Siczek
54114020040000310210464801

Będę was informował o postępach i zakończeniu akcji
zaglądaj na pierwszy news na stronie głównej KDM.

pozdrawiam w Panu

Przemek