[lista] Zobacz mój profil na Facebooku

Piotr Derewenda invite+kr4mqaakenya w facebookmail.com
Sob, 15 Sie 2009, 10:38:58 CEST

Witaj lista w kdm.pl

Mam już swój profil na Facebooku, gdzie mogę umieszczać zdjęcia, filmy i informacje o wydarzeniach. Zapraszam Cię do moich znajomych i przeglądania mojego profilu. Najpierw jednak dołącz do serwisu Facebook! Po zakończeniu rejestracji Ty również będziesz mieć możliwość utworzenia własnego profilu.

Dzięki,
Piotr

Aby zarejestrować się na Facebooku, kliknij poniższy link:
http://www.facebook.com/p.php?i=642254859&k=Z5LU2VU2S6WGUCD1QB64T4WUW4DG&r

lista w kdm.pl został zaproszony do Facebooka przez Piotr Derewenda. Jeśli nie chcesz otrzymywać takich wiadomości e-mail z serwisu Facebook w przyszłości, kliknij poniższy link, aby anulować subskrypcję.
http://www.facebook.com/o.php?k=465da1&u=100000159664874&mid=f07150G5af319fe8aeaG0G8
Biura serwisu Facebook są dostępne pod adresem 1601 S. California Ave., Palo Alto, CA 94304