[lista] ELOHIM prezentuje drugi singiel i zapowiada kolejny teledysk

newsy w kdm.pl newsy w kdm.pl
Pią, 27 Sie 2010, 09:25:29 CEST

Prezentujemy Waszej uwadze drugi singiel z najnowszej płyty grupy ELOHIM
zatytułowany "Jestem wdzięczny". Roman Horodystkyy, autor tekstu utworu,
stara się zilustrować niektóre fragmenty swojego życia, opowiadając o nim w
formie świadectwa. Gościnnie w refrenie pojawia się Wojtek Kasprzyk. Do
kawałka "Jestem wdzięczny" został nakręcony również klip, który ukaże się
pod koniec września. Tymczasem zapraszamy do przesłuchania utworu (
www.myspace.com/elohimpl) oraz do sprawdzenia "Making ofu" piosenki "Jestem
wdzięczny" (http://www.youtube.com/watch?v=7uGpqn3J-dA). Przypominamy, że 10
września nastąpi premiera najnowszej płyty ELOHIM pt. "Ja wracam".