[lista] Rockowa Droga Krzyżowa z zespołem BEJOTTE

newsy w kdm.pl newsy w kdm.pl
Czw, 25 Lut 2010, 08:50:21 CET

Pod hasłem "Ciężkie czasy dla człowieka" rusza wielkopostny cykl "Rockowa
Droga Krzyżowa". Oprawą muzyczną nowatorskich nabożeństw zajmuje się
zespół Bejotte. Na "Drogę" składają się utwory muzyczne utrzymane w
nastrojowym, refleksyjnym klimacie, autorstwa zespołu oraz multimedia.
Rozważania napisał ksiądz Mietek Puzewicz. Nabożeństwa skierowane są
głównie do młodzieży, jednak odbiorców znajdują w każdym wieku. Szczegóły
na www.bjt.kdm.pl