[lista] Bęsiu w Gospel Box

newsy w kdm.pl newsy w kdm.pl
Pią, 8 Lip 2011, 10:27:23 CEST

Kolejny raper w Gospel Boxie - Bęsiu, który zaskoczył wszystkich swoim
niezwykłym świadectwem. Opowiada o swoich problemach z narkotykami,
nawróceniu i hip-hopie, którym interesował się od zawsze, ale sam zaczął
uprawiać dopiero po zmianie swojego życia w celach ewangelizacyjnych.
"Kiedyś narkotyki sprowadziły mnie na dno - mówi Bęsiu - dziś jestem od
nich wolny dzięki Bogu. Gdyby nie Chrystus nie wyszedłbym z tego cało".
Zaczął rapować ponieważ chciał się dzielić tym doświadczeniem i
przestrzec, szczególnie młodych ludzi, przed skutkami używek.

Obejrzyj wywiad - http://www.youtube.com/watch?v=FuhDaY5u6o8