[Newsy] Wiara daje siłę! - nowy klip Bęsia z USA

newsy w kdm.pl newsy w kdm.pl
Pon, 29 Gru 2014, 23:59:49 CET

Jeleniogórski raper Bęsiu - pośród teksańskich wieżowców - rapuje o tym,
czym jest dla niego wiara! Klip do piosenki "Wiara" z mixtape'u
"Antidotum" powstał w Houston, w Teksasie podczas listopadowego tour
RYMcerzy po Stanach Zjednoczonych i Kanadzie.

- Ten klip jest bardziej pamiątką z Teksasu, ale postawiliśmy na
przesłanie... Wiara zmienia życie. Moje zmieniła. Postanowiłem wydać klip
w Święta Bożego Narodzenia, kiedy większość z nas zastanawia się, co tak
naprawdę jest ważne - mówi Łukasz 'Bęsiu' Bęś.

Bęsiu i Dj Yonas (RYMcerze) rozpoznawani w wielu miastach Polski dzięki
projektowi "Nie Zmarnuj Swojego Życia", odwiedzili Polonię w Stanach
Zjednoczonych (Detroit, Miami i Houston) i w Kanadzie (Toronto) w
listopadzie 2014r. Raperzy od października 2013 roku w ramach projektu
zagrali dla młodzieży w ponad 150 szkołach w Polsce i za granicą.

Zobacz klip WIARA:
https://www.youtube.com/watch?v=ZdJjn4pRhqo