[Newsy] "Mam powód" - nowa płyta Arciego

newsy w kdm.pl newsy w kdm.pl
Pią, 11 Lip 2014, 15:04:41 CEST

Miło nam poinformować o powstaniu nowej płyty Arciego - ""MAM POWÓD"".
Arci pochodzi z ciepłej, słonecznej Armenii, mieszka obecnie w Polsce od
20 lat. Na płycie usłyszymy dużo rasowego reggae przeprawione słonecznymi
melodyjnymi dźwiękami i z dobrym przekazem, trochę orientalnych klimatów w
rytmie dancehall,trochę hip hopu i funky,oraz dużo kobiecych wokali. Płyta
jest bardzo różnorodna, dużo tanecznych wesołych piosenek jak '' W RYTMIE
FUNK '' czy '' GOOD TIME '' '' SET ME FREE ''. Usłyszymy na płycie również
kilka mocnych utworów dające do myślenia jak " WALCZ O ŻYCIE ", " ZIOM TO
BLEF "Na płycie wzięło udział kilka dobrych producentów jak Radek Ciurko
(EMZK), Paweł Fleczer Flanc, Elementry Dave, Kuba Bujak ( Beyotka ) Paweł
Drozd oraz inni. Płyta jest w trzech językach - po polsku, po angielsku
oraz po ormiańsku (ojczysty język Arciego). Na płycie gościnnie wystąpili
muzycy - Noro M Ministerio (Kostaryka), Bobby Uduma (Nigeria), DJ Monk,
Royal Rap.Płytę będzie można nabyć w sklepach internetowych, na allegro
lub bezpośrednio na funpage, u Arciego: https://www.facebook.com/ARCIstyle

Zachęcamy także do odsłuchania promomixu:
http://www.youtube.com/watch?v=ydfp8Lxl_yI