[Newsy] Elmer Bookz - nowy artysta w KDM

newsy w kdm.pl newsy w kdm.pl
Pon, 13 Mar 2017, 10:14:02 CET

Do grona artystów KDM dołączył Elmer, znany również jako Elmer Bookz lub
Elmer+, mieszkaniec Katowic i Czerwionki-Leszczyn, chrześcijanin,
patriota, nauczyciel, czytelnik dobrego słowa, raper, bitmejker. Od
pokoleń związany ze śląską ziemią opisuje ludzi i miejsca jak również
eksploruje jej nieznane zakątki. Na co dzień zajęty pracą w szkole.

Chce głosić Dobrą Nowinę o Jezusie poprzez muzykę ponieważ uważa, że jest
ona bardzo skutecznym narzędziem do głoszenia treści Ewangelii. "Jest to
dla mnie naturalny, choć nie jedyny sposób wyrazu mojej wiary i miłości" -
dodaje muzyk

Zachęcamy do zapoznania się z twórczością artysty.
https://elmerbookz.jimdo.com/