[chrzescijanie] Fwd: Liga Biblijna

Piotr Zaremba zaremba w poznajpana.org
Śro, 26 Kwi 2006, 23:59:57 CEST

------- Forwarded message -------
From: "Subskrypcja PoznajPana" <pzaremba w kki.pl>

Drodzy.

BArdzo chciałbym zachęcić Was do zainteresowania się działalnością tej
wspaniałej służby Ligii Biblijnej:

www.ligabiblijna.pl

jedno świadectwo działania Ligii nieco dalej, w Rumunii:

Wersja wygodniejsza do czytania :

http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=925

"Sportowiec, który dzieli się swoją wiarą"

Cosmin Ragalie urodził się i wychował w chrześcijańskim domu. Do sportowej
szkoły, gdzie uprawiał piłkę wodną, chodził od piątego roku życia. Został
kapitanem narodowej drużyny piłki wodnej Rumunii w, ale dziś jest również
nauczycielem, wychowującym młodych Uczniów Chrystusa.
Jego historia
"Wychowanie, które odebrałem w sportowej szkole nie miało nic wspólnego z
Bogiem, co spowodowało, że, pomimo mojego chrześcijańskiego wychowania,
ignorowałem Boga przez długi czas. Trzymałem się w tym czasie paczki
rówieśników, z którymi trwałem w grzechu. Pomimo tego, moja ciotka
przypominała mi stale, że nic innego nie liczy się poza Bogiem i wyłącznie
Bóg powinien być najwyższym priorytetem w moim życiu".
Potrzeba Boga
Przez pewien czas Cosmin był zaangażowany w młodzieżowe studium biblijne w
kościele. Gdy grupa została rozwiązana, młody piłkarz cierpiał z tego
powodu, ponieważ zdał sobie sprawę z tego, jak bardzo potrzebuje Pana.
"Prosiłem Boga, aby mnie poprowadził do innej grupy, gdzie mógłbym być i
wzrastać w głębszej relacji z Nim – opowiada – Pan Jezus Chrystus
odpowiedział na moją prośbę".
Dowiaduje się więcej o Bogu dzięki Lidze Biblijnej
"Zaprosiłem Chrystusa do mojego serca i to było cudowne. Gdy skończyłem
serię broszurek biblijnego studium Ligi Biblijnej (Projekt Filip)
odkryłem, w jaki sposób lepiej poznawać miłość Bożą. Nauczyłem się jak
budować relacje z Bogiem, jak modlić się i jak karmić Słowem Bożym".
Moje życie zmieniło się całkowicie
"Gdy poznałem Pana, moje życie zmieniło się całkowicie. On jest teraz
pierwszym w moim życiu, moim pragnieniem jest pełnić Jego wolę. Chwała
Bogu! Teraz jestem sportowcem, który polega na Bogu w każdej chwili".
Jest również sportowcem, który dzieli się wiarą w Chrystusa z wieloma
swoimi kolegami z zespołu, używając tego samego Słowa Bożego, które
doprowadziło go do niej. "Dla mnie to wielka radość opowiadać im o Bogu" –
dodaje rozpromieniony Cosmin.
"Jestem wdzięczny Bogu za tych ludzi, którzy stworzyli to wspaniałe
studium. Niech was Bóg błogosławi".
http://www.ligabiblijna.pl

------[ Twoja prywatnosc ]---------------------------------
Wypisanie się z tej gazetki:
http://sub.4free.pl/u/?s=38840&u=257060&i=2205153

Najtansze odbitki: 39 gr za 10x15
Bezplatny odbior w calym kraju
http://foto.magazyn.pl/

__________ NOD32 Informacje 1.1494 (20060418) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl

--
Moje strony to: www.poznajpana.org