[chrzescijanie] Fwd: Nie przypisuj sobie

Piotr Zaremba zaremba w poznajpana.org
Śro, 9 Sie 2006, 03:05:28 CEST

------- Forwarded message -------
From: "Subskrypcja PoznajPana"

Wersja wygodniejsza do czytania:

http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=987

Pewien usługujący brat podzielił się ze mną jednym ze swoich przesłań
bardzo głębokiej prawdy, która w wielki sposób wpłynęła na moje życie i
chciałbym przekazać je wam i tym, którzy je przeczytają.

Przechodził przez trudny czas w swoim życiu i starał się zmierzyć z
błędem, który popełnił w swej służbie. Wydaje mi się, że mogła to być
jakaś błędna decyzja w sprawach finansowych, za którą był odpowiedzialny.

Poszedł kiedyś do innego kościoła i szukał Boga chcąc otrzymać słowo,
które pomogłoby mu zrozumieć to, przez co przechodził. W samym środku
kazania kobieta, która usługiwała zatrzymała się i powiedziała;

- Jest tutaj usługujący, który szuka słowa i takie jest słowo, które Pan
mówi do ciebie:

Jeśli przypiszesz sobie ten upadek,
to w przyszłości również przypiszesz sobie
każde sukces, który Ja ci dam.

Nigdy tego wcześniej nie słyszałem. Możesz to sobie wyobrazić. Przeżuj to
dokładnie, kawałek po kawałku. Czasami chcemy przypisać Panu sukcesy, ale
nigdy nasze upadki. Zazwyczaj oskarżamy siebie, lecz nasz umysł jest
skierowany na NAS, a nie na NIM, gdy więc przychodzi powodzenie, sądzimy,
że to nasza wielka wiara go sprawiła. Pamiętam taką historię, gdy Jezus
zgromił swoich uczniów, gdy wrócili radując się z tego, że demony są im
poddane. Powiedział, żeby nie cieszyli się z tego, że demony ich słuchają,
lecz z tego, że ich imiona są wpisane w niebie.

Nauczyłem się z tego wielkiej życiowej lekcji. Paweł powiedział, że bez
względu na stan w jaki jest, nauczył się być zadowolony. Jak możemy kochać
naszych bliźnich jak siebie samych, jeśli nienawidzimy się z powodu gafy,
którą mogliśmy popełnić. We wszystkim bądźmy wdzięczni. Jeśli popełnisz
błąd (grzech), chybisz celu, rozpoznasz to, pokutuj, odrzuć, przyjmij
przebaczenie i idź dalej oddając Bogu chwałę!

Wypisanie się z tej gazetki:
http://sub.4free.pl/u/?s=38840&u=257060&i=2545854

Zidane i Materazzi - jak bylo naprawde?
http://skocz.pl/btow