[chrzescijanie] Antychryst a Żydzi

Piotr Zaremba zaremba w poznajpana.org
Czw, 24 Sie 2006, 22:01:44 CEST

> zasiane diabelstwo nie wiem dlaczego autor artykułu widzi spisek
> diabła tylko  u żydów a nie w innych

CHoćby dlatego, że anytchryst ma zasiąść w świątyni i uznać się za boga 2
Tes. 2
(4) przeciwnik, który wynosi się ponad wszystko, co się zwie Bogiem lub
jest przedmiotem boskiej czci, a nawet zasiądzie w świątyni Bożej, podając
się za Boga.

WIęc potrzebna jest Jerozolima i światynia itd..
No i oni musza przyjąć wreszcie mesjasza, na którego czekają, skoro
pierwszego nie przyjęli.
Dość to jest wyłożone tam. Mam coś jeszcze tego autora pt. "Moje
stanowisko w kwestii żydowskiej"
to moze wyjaśni więcej. Ale to ma wiele sensu, co pisze, a histeryczna i
ślepa miłość naszych
chrześcijan do wszystkiego co Izraelskie jest mocno chora.

Piotr Z