[chrzescijanie] Odp: (brak tematu)

Piotr Zaremba zaremba w poznajpana.org
Pią, 25 Sie 2006, 10:42:49 CEST

On Fri, 25 Aug 2006 09:08:06 +0200, Witek Rosner <rosner w wp.pl> wrote:

> Oczywiście, że przesadza.
> Zgadzam się
> Witek

2. Jest oczywiste, że sama postać Antychrysta musi wyjść spośród Żydów
i nie jest to tylko jakaś tam duchowa postać współczesnego świata, czy
"całe zło"!!
Antychryst musi wyjść spośród Izraela, bo inaczej nie będzie mógł wejść do
świątyni,
nie będzie też mógł być przez Żydów uznany za "mesjasza", więc żadnej
przesady tu nie
ma. Żydzi nie są odpowiedzialni "za całe zło świata", ale są
odpowiedzialni za doprowadzanie już teraz do wypełniania sie proroctw o
Antychryscie, między innymi przez to, że nie tylko projekty, ale i
większość elementów przyszłej świątyni jest już gotowa
do wykonania i postawienia. nie jestem w stanie tłumaczyć wszystkiego, co
sie w okolicach
tego tematu pojawia, ale w samym Izraelu jest ogromnie silny ruch dążący
do odbudowy świątyni, wiec wcześniej czy później do tego dojdzie.
A kto tam rządzi (tzn. w Jerozolimie) możecie sobie zobaczyć na:

http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=360

bardzo polecam ten artykuł na otwarcie oczu (stary jest już mocno, nawet
nie pamiętam,
kiedy go tłumaczyłem)

pozdrawiam w Panu
Piotr Z