[chrzescijanie] Biblioteka Imienia Bożego

Dominik2 Dominik_Czwa w poczta.onet.pl
Nie, 3 Gru 2006, 00:14:30 CET

Wyobraź sobie co w światowym określeniu oznacza zrobić coś w czyimś
imieniu...

Tanie i drogie markowe laptopy
medYa Częstochowa
www.medya.pl
515 153 801
From: "szymon słomczyński" <szymon w as.pila.pl>
To: <wspolnota w listy.kdm.pl>
Sent: Sunday, December 03, 2006 12:02 AM
Subject: Re: [chrzescijanie] Biblioteka Imienia Bożego

zastanawialem sie ostatnio nad tym - co to znaczy "modlic sie w imieniu
Jezusa" albo "prosic w imieniu Jezusa" gdyz wielu Chrzescijan wlasnie tymi
slowami sie modli...i tu maly zgrzyt...bo przeciez jest napisane ze jesli
tak sie modlic to beda wydazac sie rzeczy rozne...a nie zawsze sie
dzieja....i o to przyszlo mi cos takeigo ze nie samo wzywanie na glos
"imienia Jezus" jest tu najwazniejsze...to nie jest zadne zaklecie
przeciez...tylko serce...w imieniu Jezusa - to modlic sie w milosci,
czystosci, z sercem otwartym...to modlic sie tak jak On to czynil majac
niebo otwarte nad soba...a co najwazniejsze nie modlic sie we wlasnym
imieniu....mimo wypowiadanych slow za czesto modle sie jako ja...nie umieram
dla Jezusa...nie oddaje mu tej modlitwy w pelni...

pozdrawiam wszystkich swietych i zycze spokojnej niedzieli

szymon

BTW - obejzalem strone i nie wniosla nic do mojego zycia...ale pare rzeczy
skojazyla mi sie nieco z filmem "kod leonarda"

czuwajcie ...
www.chrzescijanie.net 2006