[chrzescijanie] Fw: Fw: PD:

mirek wanda1 w onet.eu
Sob, 9 Gru 2006, 18:43:27 CET

kto mówi lub myśli o prawdzię  sam musi być doskonały w sobie kto nie dąży do prawdy jest faryzeuszem i  ma fałszywą łaske u Boga i  tylko udaje że jest z Bogiem a w rzeczywistości  jest     z     diabłem  jeśli człowiek nie mówi prawdy nie żyje w prawdzie  to życiem dla niego nie jest Jezus tylko diabeł.