[chrzescijanie] odp

mirek wanda1 w onet.eu
Sob, 23 Gru 2006, 14:39:19 CET

Jezus przyniusł droge do Boga , ewangelie , ale jeśli ludzie wolą żyć z diabłem to ich życie ,Jezus nic nie morze zrobić jeśli ludzie chcą iść z diabłem na zatracenie ,  to faryzeusze zniszczyli wszystko co
co jezus przyniusł na ziemie mało tego nie dają inym iść za Jezusem i prowadzą ludzi do diabła.
Nie postępujcie jak faryzeusze którzy fizycznie sądzili ludzi-kamieniowali ,pasożytniczyli , okradali ludzi czujących sie winymi sami będąc grzesznikami ,diabłami.Postępujcie jak Jezus który nikogo nie sądził
tylko przedstawiał prawde Bogu ,a faryzeusze czuli się winni i to Bóg wymierzał sprawiedliwość ,
dążcie do doskonałości tak jak Jezus , kto przedstawia prawde Bogu sam musi być doskonały bez
grzechu bo inaczj cała wina spadnie na niego.

                                                                                   mirek