[chrzescijanie] ofiarowanie izaka -interpretacja

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Wto, 26 Gru 2006, 10:53:18 CET

Ups!
Mirek, to już pozostaje tylko się modlić o Ciebie,
żeby dobry Bóg dał Ci jakieś przejrzenie; oczy, które widzą i uszy, które
słyszą,
bo wygląda na to, że kiepsko z Tobą ;(.
(pisze tylko dlatego, że uważasz milczenie za potwierdzenie twoich
"rozważań")

Piotr Z

--
Moje strony to: http://www.poznajpana.org