[chrzescijanie] ofiarowanie izaka -interpretacja

Ania Paciorkiewicz anna.cynthia w gmail.com
Pią, 29 Gru 2006, 17:44:01 CET

Uważaj co piszesz, diabeł to oskarżyciel braci, czyżbyś był jego
pomocnikiem?:

Obj. 12:10
" I usłyszałem donośny głos w niebie, mówiący: Teraz nastało zbawienie i
moc, i panowanie Boga naszego, i władztwo Pomazańca jego, gdyż zrzucony
został oskarżyciel braci naszych, który dniem i nocą oskarżał ich przed
naszym Bogiem."

Cynthia