[chrzescijanie] Fwd: Ja was oczyszczę

Admin KDM admin w kdm.pl
Pon, 24 Lip 2006, 16:57:02 CEST

Wracam w czwartek, teraz jestem w Anglii.

Pozdrawiam

Przemek

----- Original Message -----
From: "Piotr Zaremba" <zaremba w poznajpana.org>
To: "chrzescijanie.net" <wspolnota w listy.kdm.pl>
Sent: Monday, July 24, 2006 7:09 AM
Subject: [chrzescijanie] Fwd: Ja was oczyszczę

------- Forwarded message -------
From: "Subskrypcja PoznajPana" <pzaremba w kki.pl>
To: pzaremba w kki.pl
Subject: Ja was oczyszczę
Date: Sun, 23 Jul 2006 18:50:13 +0200

Witajcie.

Już jestem z powrotem, no więc jakiś drobiazg na początek.

-----------

Wersja wygodniejsza do czytania:

http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=982
------------

"JA WAS OCZYSZCZĘ"
Hanson Sephen

Lipiec 22, 2006

„Jeśli wyznajemy grzechy nasze, wierny jest Bóg i sprawiedliwy

i odpuści nam grzechy, i oczyści nas od wszelkiej nieprawości” 1 Jan 1:9

(Pan pokazał mi wizję, kogoś, kto zmiatała podłogę, a cały kurz i
gruz pod chowany pod dywan. Sądziła, że będą tam niewidoczne i
niezauważone. Obraz trwał nadal i to, co zostało wmiecione pod dywan
zaczęło nabierać kształtów. Były tam wszelkiego rodzaju ohydne węże
wirujące wokół dywanu. Cały gruz, który został wmieciony przyjął teraz
kształt węży.)

"Powiadam wam, że w tej godzinie wielu sądzi, że mogą "wmieść swoje
grzechy pod dywan". Zostaną one wszystkie odkryte, wszystko będzie
pokazane, światło mojego Syna obnaży te rzeczy. Nie proszę o to, aby wasz
dom był doskonały, lecz proszę, abyście go uporządkowali.
Oddajcie Mnie wasze ukryte grzechy a Ja oczyszczę was od wszelkiej
nieprawości. Każdy grzech, który się pojawia, prowadzi do czegoś
szczególnego, a to z kolei prowadzi do śmierci. Lecz jeśli wyznajecie
swoje grzechy, Ja jestem wierny i oczyszczę was".

Stephen Hanson

1824 E. San Rafael St.

Colorado Spgs, CO. 80909

tseyigai w yahoo.com

http://www.angelfire.com/in/HisTruth/testimony.html

http://www.angelfire.com/in/HisTruth

ebooks:

http://www.angelfire.com/in/HisTruth/Wordsfromthefatherbook.html

Wypisanie się z tej gazetki:
http://sub.4free.pl/u/?s=38840&u=257060&i=2513068

__________ NOD32 Informacje 1.1420 (20060227) __________

Wiadomosc zostala sprawdzona przez System Antywirusowy NOD32
http://www.nod32.com lub http://www.nod32.pl

Moje strony to: www.poznajpana.org

czuwajcie ...
www.chrzescijanie.net 2006