[chrzescijanie] Fwd: Wysokie Powołanie

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Nie, 12 Lis 2006, 23:01:23 CET

------- Forwarded message -------
From: "Nowoście ze stron" <piotr864 w gmail.com>
To: piotr864 w gmail.com
Subject: Wysokie Powołanie
Date: Sun, 12 Nov 2006 21:20:18 +0100

Wersja wygodniejsza do czytania:

http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1093

Wysokie Powołanie
Warnock Jorge

Niechaj w czasie podążania do wizji jej wielkość nie przeraża cię, ani nie
zniechęca. Pamiętaj o tym, . . . że wysokie powołanie nie jest zbyt
wysokie dla ciebie, ponieważ Bóg nie powołałby tam ciebie. Nabierz odwagi
i w tym, że WYSOKIE powołanie jest rzeczywiście powołaniem W GÓRĘ, jak
dosłownie oddaje to greckie słowo i tak jest tłumaczone w niektórych
wersjach. Jest to powołanie W GÓRĘ! Dodaje nam to nadziei i odwagi. Gdyby
było to tylko "wysokie", mógłbym równie dobrze spojrzeć w górę i
powiedzieć: "To po prostu za wysoko dla mnie". Mógłbym patrzeć na
wysokości powołania i zmagać się ze zniechęceniem. Lecz jest to powołanie
W GÓRĘ! Bóg mówi do ciebie i do mnie: "Wzywam cię w GÓRĘ... chcę, abyś
szedł do przodu . . chcę, abyś wyszedł wyżej. Nie chcę, abyś zatrzymał się
w tej rzeczywistości, ponieważ nie widzisz Wizji. A gdy ją widzisz to
myślisz, że postawiłem przed tobą cel, którego nigdy nie możesz osiągnąć.
Nie rozumiesz tego, że ja proszę cię tylko o to, abyś robił po jednym
kroku i aby każdy krok było robiony razem ze Mną, gdy weźmiesz na siebie
moje jarzmo i będziesz uczył się ode Mnie... że jestem cichy i pokornego
serca, a wtedy znajdziesz ukojenie dla duszy twojej".

Tak więc kroczymy po jednym kroczku i Bóg jest zadowolony, lecz nie wolno
się nam oglądać czy poddawać się pokusie pójścia własną drogą na skróty,
ponieważ wiele jest takich dróg, które wydają się być dobre. Możesz
otrzymać dary Ducha za darmo. Możesz nawet sam rozwinąć swoją służbę,
która przez pewien czas będzie cię zadowalać i z której możesz czerpać
pewne spełnienie. Z pewnością potrzebujesz Jego darów, lecz módl się do
Boga, aby On poprowadził cię do sług, którzy poprowadzą cię do Jego stóp,
sług, którzy

zachęcą cię do wzięcia Jego jarzma i chodzenia Jego drogami. Dary i służby
niekoniecznie muszą być uznawane za największe . . . lecz są środkami do
celu . . a ostatecznym celem daru i służby jest, aby poznać Jego, aby być
włączonym wraz z innymi do Rodziny Bożej, która szuka Jego "pełni" . . .
tak, aby wspólnie można było pojmować, rozumieć i przyjmować pełnię ...
żyjącego Chrystusa, w pełnym wyrazie Jego Istoty.

I niech nas nie przeraża to, gdy pomimo wszystkich naszych wysiłków, aby
wspinać się wyżej, czujemy . . ., wiemy . . .że obsuwamy się niżej i
niżej. Ponieważ w czasie takiej podróży odkryjemy, jak mężowie i niewiasty
wszystkich wieków, że....

Droga w GÓRĘ to droga w DÓŁ . . .

Droga PONAD to droga POD (spodem) . . .

Droga do SUKCESU to droga przez UPADEK . . .

Droga do prawdziwego BOGACTWA to droga przez UBÓSTWO . . .

Droga do ZYWCIĘSTWA to droga przez PORAŻKĘ . . .

Droga do ŻYCIA to droga przez ŚMIERĆ.

Dla ludzi idących DROGĄ W GÓRĘ, Bóg ustanowił bardzo jasny wzór i
przykład:

Takiego bądźcie względem siebie usposobienia, jakie było w Chrystusie
Jezusie, który chociaż był w postaci Bożej, nie upierał się zachłannie
przy tym, aby być równym Bogu, lecz wyparł się samego siebie przyjął
postać sługi i stał się podobny ludziom; a okazawszy się z postawy
człowiekiem, uniżył samego siebie i był posłuszny aż do śmierci, i to do
śmierci krzyżowej. Dlatego też Bóg wielce go wywyższył i obdarzył go
imieniem, które jest ponad wszelkie imię. Fil. 2:5-9.

Dla Syna Bożego, Sprawcy naszego Zbawienia, autora i dokończyciela naszej
wiary . . .dla niego POWOŁANIE W GÓRĘ, było tym, co sprowadziło Go niżej,
niżej i niżej. . . aż do śmierci na Krzyżu.

Podobnie musi być ze mną i tobą. Bóg uwolnił nas od tej całej walki, którą
dziś obserwujemy w dążeniu do celu. Walki o wywyższenie, wyniesienie,
wielkość, nawet wśród tych, którzy wyznają, że znają przesłanie "końca
czasów", i którzy twierdzą, że są dziedzicami "Królestwa". Nie błądźmy
tutaj . . .droga SYNOSTWA nie prowadzi nigdzie tam. Ona wymaga uniżenia,
uniżenia i jeszcze raz uniżenia . . . po to, abyśmy w Duchu Chrystusowym
mogli iść wyżej . . . wyżej i ciągle wyżej...

Wypisanie się z tej gazetki:
http://sub.4free.pl/u/?s=43830&u=257060&i=2635340