[chrzescijanie] koniec listy chrzescijanie ?

Ania Paciorkiewicz anna.cynthia w gmail.com
Wto, 21 Lis 2006, 23:18:07 CET

Sam zapłać, skoro zaczynasz cos robić to dokończ, inaczej to nie ma sensu,
tylko pozorowanie robienia czegoś dla innych.
A gadanie, że się nie ma kasy, to nie do nas, wszyscy mają tyle ile muszą
mieć, albo tyle ile im sie chciało zarobić. Czy jesteś aż tak chciwy, że nie
potrafisz wydać kasy na własną pasję? Sorry, ale ja tego nierozumiem. Wogóle
nierozumiem takiego połowicznego działania i pozorowania że się coś robi.

Pozdrawiam,
Anna Cynthia Paciorkiewicz

--
Ania