[chrzescijanie] koniec listy chrzescijanie ?

admin w kdm.pl admin w kdm.pl
Śro, 22 Lis 2006, 11:56:54 CET

Witam

Wiecie, z ta lista to podobnie jak ze stworzeniem ziemi.

Bóg dal przestronne miejsce ludziom i to od nas zależy czy bedzie jak
niebo czy pieklem. Dlaczego podzielenie się odrobina osobistego
trudnego doswiadczenia natrafia na potepienie ? Czy Jezus przegral, jak
dzis twierdza Zydzi, bo zabito go na krzyzu ? Czy apostol Pawel zyl
bezboznie, ze opisywal przez prawie caly rozdzial ataki na niego ? Wrecz
odwrotnie, zyjac dla Boga, czyli poboznie doswiadczamy opozycji. Opozycji
nie ma tylko tam gdzie sie plynie z wartkim pradem brudów tego swiata. Nie
czuje bym musial sie wiecej tlumaczyc. Do nikogo nie mam tez zalu.

Zasada jest bardzo prosta - jezeli ktos czerpiac duchowo, nie czuje sie
powolany by wspierac cos materialnie, to powiem, ze to jest Bozy porzadek
by tak bylo zob. 1 Kor 9:11, Rz 15,27, 1 Kor 9:14 Ta niewielka oplata co
roku jest testem (blijnie : skala zgorszenia) nie tylko dla nas
uslugujacych technicznie, ale dla calej tej grupy. To obiecuje, jesli za
rok bedziemy zyli, to nawet jak bede mial srodki to bedzie ta akcja i tak
oglaszana. Coz wiecej, jesli ktos nadal nie rozumie, niech sam prosi Boga
o madrosc. Pokój wam.

Przemek