[chrzescijanie] koniec listy chrzescijanie ?

Robert K. robert w chrzescijanin.pl
Śro, 22 Lis 2006, 13:02:09 CET

Witajcie

Wypowiem sie ogolnie.
Jesli ktos korzysta z czejegos zaangazowania to ma prawo aby to
wspierac choc sam nie jest tego pomyslodawca. Nie musi ale uwazam, ze
nalezy.
W internecie jest wiele oprogramowania z ktorego mozna korzystac za
darmo. Ich autorzy podaja dosyc czesto konto aby ludzie, ktorzy z nch
korzystaja i sa zadowoleni mogli im przeslac jakas kwote dobrowolnie.
Dziala to ale nie w Polsce. W Polsce ludzie sa skompi. Jesli jakis
polak napisze taki program i go za darmo udostepni to polacy nic mu nie
dzadza. Uwazaja, ze jesli go nie sprzedaje to znaczy, ze nie
potrzebuje pieniedzy. Inaczej sie ma np. w USA. Tak mu wysla bo
doceniaja jego gest.
Wiele projektow moze funkcjonowac dzieki wspolnemu zaangazowaniu.

pozdrawiam

W Twoim liście datowanym 21 listopada 2006 (23:18:07) można przeczytać:

--
Pozdrowienia,
 Robert K.