[chrzescijanie] koniec listy chrzescijanie ?

admin w kdm.pl admin w kdm.pl
Śro, 22 Lis 2006, 14:51:46 CET

Witaj Ewa,

Zachecam cie nie laczyc zycia duchowego z przypadkowymi wydarzeniami.
Liscie nie grozi zamkniecie bo nawet bez domeny system moze dzialac na
domenie serwera. Zniknie jednak adres a zarazem pewna cecha tozsamosci.
Faktem jest ze drzewo, które nie wydaje owocu powinno byc wyciete i faktem
jest ze jezeli nikt nie uzna tego dziela za dobre (czego wyrazem jest
chocby ta zbiórka) to moze dojsc do zakonczenia dzialalnosci. Stad moje
pytanie w temacie.

Ale imho po prostu ty szukasz w niedobrym miejscu. Lista dyskusyjna to
miejsce wyrazania opinii, glównie teologicznych, miejsce spotkania, tyle,
ze publiczne, bo w internecie. O tym jak ono wyglada, decyduja wylacznie
sami uzytkownicy forum. Od strony administracji mozemy zapewnic tzw.
prawo, cytowac wersety itp ale jezeli sam ktos nie wniesie Ducha to raczej
Ducha tu nie doswiadczysz. Zachecam cie raczej do szukania zywych
kontaktów z ludzmi z twojego miasta, o których sie dowiesz, ze ich zycie
wydaje dobry owoc. W przypadku osobistych pytan duzo wiecej skorzystasz z
osobistej relacji, co nie odbiera racji bytu  miejscu takiemu jak ta
lista.

pozdrawiam

Przemek