[chrzescijanie] zamozny ?

Robert K. robert w chrzescijanin.pl
Czw, 23 Lis 2006, 10:55:21 CET

    Witam
  Co do dziesieciny dodam tylko od siebie. U mnie dziala. Ciesze sie,
  ze moge wspierac kosciol w jego dzialaniach. Piszac, ze dziala mam
  namysli, ze ja tez dzialam.
  Wielu ludzi mysli, ze dziesiecina to klucz do bogactwa i tu sie
  myla. Dziesiecina to moja postawa co do dochodow a jesli ktos chce
  miec wiecej pieniedzy to powinien udac sie dalej w swojej wedrowce
  przez Biblie. 10% to tylko krok.
  Przez nauczanie, ze dziesiecina gwarantuje zamoznosc ludzie ja
  odrzucaja bo nie widza tego.  Nie widza ... bo jeszcze dobrze aby sie do
  pracy wzieli ;-) Bog udziela madrosci i przeprowadza tych, ktorzy
w Nim pokladaja nadzieje i w tej materii.

Czy jesli pytamy Boga rozne sprawy to juz nam trudno zapytac co robic
aby zarobic i moc wspierac dzielo Boze? Wiele dziel Bozych moze
funkcjonowac tylko dlatego, ze sa na to pieniadze.

Wierze, ze dziesiecina, ofiary to Boze drogi ale aby byc zamoznym to
nie wszystko. Trzeba isc dalej np. zadajac sobie pytania:
Czemu chce byc zamozny?
Co zrobie z moja obfitoscia?
Gdzie jest moje serce?
itp.

pozdrawiam
   Robert

   P.S. Polecam www.radio.chrzescijanin.pl
   Rozdaja teraz N.T. w j. ang. :-)

W Twoim liście datowanym 22 listopada 2006 (20:28:30) można przeczytać:

Pozdrowienia,
 Robert K.