[chrzescijanie] (brak tematu)

Szymon Słomczyński szymon w as.pila.pl
Pią, 24 Lis 2006, 10:25:34 CET

"To co napisales o sobie wszystko tlumaczy." tego niezbyt rozumiem

czy mam posiadac glejt zeby mowic o tym w co wierze czy jest to tylko domena
"tych z koloratka"?

sz
----- Original Message -----
From: "Proroczy" <proroczy w wp.pl>
To: <wspolnota w listy.kdm.pl>
Sent: Friday, November 24, 2006 10:13 AM
Subject: Re: [chrzescijanie] (brak tematu)

Piotrze, nie rozpedzaj sie.
Moje pytanie ma gleboki sens.
Skoro roscisz sobie prawo wystapowac w "sprawach wiary", to musi to zawsze
wnikac z jakiegos autorytetu. Jesli nie wynika z tego, ze masz udzielony do
tego autorytet albo nim jestes to twoje wywody traca na pewnym znaczeniu.
To co napisales o sobie wszystko tlumaczy.
Wiec temat uwazam za zamkniety.

Andrew