[chrzescijanie] Proroczy o ,autorytecie'

Critical System Error Pawel pawel888 w hotmail.com
Pią, 24 Lis 2006, 10:47:37 CET

Czesc.
Jestem tu nowy.
Mam na imie Paweł
Witam wszystkich.
Jezus jest Panem.

Mam pytanie do proroczego?
Co rozumiesz przez pojecie ,,pod czyim jestes autorytetem''?
Pod czyim ty jestes autorytetem?

Pozdrawiam
CSE

>From: "Proroczy" <proroczy w wp.pl>
>To: <wspolnota w listy.kdm.pl>

FREE pop-up blocking with the new MSN Toolbar - get it now!
http://toolbar.msn.click-url.com/go/onm00200415ave/direct/01/