[chrzescijanie] koniec listy chrzescijanie ?

stryjek0 w vp.pl stryjek0 w vp.pl
Sob, 25 Lis 2006, 10:03:54 CET

zaremba w poznajpana.org napisał:

>A może najpierw napisz jakie masz wątpliwości,
>bo takie ogólniki to dość niewiele mówią?
>Moze jakieś konkrety, skoro spodziewasz się od kogoś odpowiedzi?
>

>Witajcie

 Nie wiem w czym problem  i ile kosztuje aby to rozwiazac. Skoro nie mozecie
tak prostej sprawy zalatwic , to co tu wysilac sie z tlumaczeniem slowa
bozego. Nie jestem stalym uczestnikiem ,lecz chetnie zaplace ta kwote aby
zakonczyc sprawe i zajac sie naprawde czyms co przyniesie nam wszystkim
wiecej porzytku.

 Z Bogiem

Jozef