[chrzescijanie] obojętność

mirek wanda1 w onet.eu
Wto, 28 Lis 2006, 16:51:34 CET

nikt nie zaprzecza moim listom to znaczy że wszyscy sie zgadzają ze mną , albo boją sie zaprzeczyć
lub potwierdzić to co piszę z prawdą nie da się dyskutować ,albo jest się po stronie Boga ,albo diabła
,obojętność -to współpraca z diabłem, prawda-kłamstwo to jest walka dobra ze złem ,jeżeli ktoś
nie walczy o prawde z kłamstwem to jest zdrajcą Jezusa i wspulnikiem diabła

                                                                                                                     mirek