[chrzescijanie] judaizacja chrześcijaństwa

Janusz i Kamilka Lasz kjlasz w wp.pl
Nie, 1 Paź 2006, 16:34:39 CEST

-----Original Message-----
From: wspolnota-bounces w listy.kdm.pl
[mailto:wspolnota-bounces w listy.kdm.pl] On Behalf Of Tomasz G
Sent: Saturday, September 30, 2006 8:46 PM
To: chrzescijanie.net
Subject: [chrzescijanie] judaizacja chrześcijaństwa

Witam !
Jezus przestrzgal prawa Bozego w duchu milosci do Boga i czlowieka , to
jest
wzor dla mnie i kazdego z nas , serdecznie pozdrawiam ! Tomasz G.

JeZus przestrzegał - AMEN
To jest wzór.....
Cóż Jezus umarł na krzyzu za mój grzech czy masz go nasladować?
Jezus był bez grzechu...
Jezus Sam powstał z Martwych...
Dlaczego nie nasladujesz Go w tym ?
Bo Tylko On mógł to dokonać !!!!
Więc dlaczego próbujesz wypełnić całe Prawo skoro tylko on Mógł je w
pełni wypełnić.
Kto więc próbuje wejść w rolę Chrystusa stawią się w jego miejsce jako
"ten który zajmuje miejsce Chrystusa"
Polecam tłumaczenie na grekę tego zwrotu.

Janusz