[chrzescijanie] dekalog

Janusz i Kamilka Lasz kjlasz w wp.pl
Pon, 2 Paź 2006, 08:49:17 CEST

*Witam !
*Ale Was boli poglad ze dekalog obowiazywal od poczatku swiata , ja i wielu
*Zydow i chrzescijan tak wierzy oraz wierzymy ze tak uczy Biblia , a wy
*mozecie miec swoja opinie .
*Serdecznie pozdrawiam !   Tomasz G.
[[[< J L >]]]

Widzisz mnie to nie Boli
Bo nie ma co boleć
Po pierwsze nie udowodniłeś swojej hipotezy tylko opierasz się na swojej
wierze i na wierze niektórych ludzi.
Katolicy podejrzewam w większości wierzą jak i ty.

Raczej jak już to przykre jest, że stawiasz się sędzia nad nami
Arbitralnie znasz nasze uczucia
Arbitralnie "wiesz", co mówi Biblia, choć tego nie mówi.
To nie zmienia mojego zrozumienia Pana łaski którzy przybił żądania zakonu
do krzyża.
Janusz