[chrzescijanie] Zydzi pierwsi Chrzescijanie

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Śro, 4 Paź 2006, 21:36:55 CEST

Tomasz!

Nie wiem czemu nie piszesz wprost, ale przypuszczam, że chodzi ci o mój
post,
wiec od razu wyjaśniam, że nie ma nic wspólnego z antysemityzmem, anie też
antysemitą nie jestem. Ani też takiego zamiaru nie miałem. Nieczego też nie
usprawiedliwiałem, tylko wypisałem stanowisko Żydów z pierwszej ręki, czyli
kazań i listów apostolskich.

A cóżeś to tam dorzucił o tych "świętych księgach" innych religii
i do czego to ma pasować to nie mam pojęcia.

Napisz więc, którzy to "wielu chrzescijan ulega antysemityzmowi"... ?
Bo tutaj na liście nie znalazłem ani jednego?

Chyba, ze to z innej listy wyczytałeś?

Piotr Z