[chrzescijanie] Od Adama do Mojżesza

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Sob, 14 Paź 2006, 07:58:03 CEST

On Fri, 13 Oct 2006 22:55:17 +0200, K.i M. Stefankiewicz
<stefankiewicz w Jezus.pl> wrote:

> [[[< J L >]]]
> Już napisałem, ale powtórzę. Śmierć panuje nad człowiekiem z powodu
> przestępstwa Adama przeciwko "nie jedz".
> 5,17 Jeżeli bowiem przez przestępstwo jednego śmierć zakrólowała z powodu
> jego jednego,
> Śmierć króluje do końca świata z powodu grzechu Adama" ZJEGO JEDNEGO
> POWODU". I nie musimy grzeszyć jak on, aby umrzeć.
> Po Mojżeszu nic się nie zmieniło. Każdy kto wypełnił całkowicie zakon ma
> Zycie wieczne. Czy znasz kogoś innego od Jezusa? Ja widzę ze zmienił
> dopiero
> [...]

Janusz czy u Ciebie w Biblii jest tylko jeden List ap Pawła??

Ef.2
(1) I wy umarliście przez upadki i grzechy wasze, (2) w których niegdyś
chodziliście według modły tego świata, naśladując władcę, który rządzi w
powietrzu, ducha, który teraz działa w synach opornych. (3) Wśród nich i
my wszyscy żyliśmy niegdyś w pożądliwościach ciała naszego, ulegając woli
ciała i zmysłów, i byliśmy z natury dziećmi gniewu, jak i inni;

(5) i nas, którzy umarliśmy przez upadki, ożywił wraz z Chrystusem - łaską
zbawieni jesteście -