[chrzescijanie] Maciej Giertych chce wyrzucić ewolucję ze szkół

Tomasz G tomasz303 w wp.pl
Sob, 14 Paź 2006, 16:08:15 CEST

Maciej Giertych chce wyrzucić ewolucję ze szkół
"Życie Warszawy" informuje: deputowany LPR
Maciej Giertych rozpoczął w europarlamencie kampanię na rzecz
 zniesienia obowiązkowego nauczania w szkołach teorii ewolucji.
 Nie znajduje ona poparcia w obserwacji - dowodzi profesor.

 Czytaj dalej: http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,wid,8547606,wiadomosc.html

 Poczytaj więcej na: http://wiadomosci.wp.pl

Ciekawe jak Pan Maciej Giertych godzi jako katollik , swoje poglady  z
naukami np. Jana Pawla II ktory poparl oficjalnie ,  jako biskup Rzymu ,
teorie ewolucji ,  to wszystko musza znosic ci biedni katolicy ( ja dzieki
Bogu jestem kreacjonista i jestem w kosciele ktory ma poglady
kreacjonistyczne , czyli nie wierzymy w ewolucje tylko w Biblijne
stworzenie )
 Pozdrawiam !
Tomasz G .