[chrzescijanie] Fwd: TGIF_08.09.06 Walka Duhowa

Piotr Zaremba zaremba w poznajpana.org
Sob, 9 Wrz 2006, 08:38:07 CEST

------- Forwarded message -------
From: "Subskrypcja PoznajPana"

Wersja wygodniejsza do czytania:
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1003

Hillman Os
Gdyż bój toczymy nie z krwią i z ciałem, lecz z nadziemskimi władzami, ze
zwierzchnościami, z władcami tego świata ciemności, ze złymi duchami w
okręgach niebieskich.
Ef. 6:12

Moja żona wyszła z toalety znajdującej się w porcie lotniczym, wyglądała
jakby miała zwymiotować. Właśnie mieliśmy podejść do punktu kontroli
celnej, gdy zatrzymała się.

"Czuję się okropnie, to tak nagle stało się. Nie wiem, może nie powinniśmy
jechać?" spytała

Mieliśmy się udać w trwającą całą noc podróż, aby spotkać się ze pewną
grupą chrześcijan działających z pracownikami, aby ewentualnie podjąć
projekt współpracy. Ważne było dla mnie, aby była tam ze mną, lecz czuła
się tak źle, że prawdopodobnie podróż w jej stanie byłaby bardzo
nieprzyjemna.

"Może masz rację. Być może nie powinnaś jechać”.

Byliśmy oboje rozczarowani. Zaczęliśmy przenosić moje rzeczy do mojej
torby. Pomodliliśmy się razem i skierowali w stronę drzwi. Byłem
rozczarowany, zakłopotany i nieco zły.

"Panie, nie wiem, o co chodzi. Jeśli nie ma w tym twojej ręki, sprzeciwiam
się temu w Imieniu Jezusa. Modlę się o uzdrowienie Angy teraz i związuję
tego ducha niemocy"

"Jadę". Nadal pytałem, czy powinienem jechać i głos powiedział: "Nie'".
Zmieniałem zdanie trzy razy, lecz w ostatecznie zdecydowałem, że nie
jestem martwy i powinniśmy się udać w tą podróż razem.

Wsiedliśmy do samolotu i w ciągu kilku minut symptomy choroby całkowicie
minęły. Symptomy były fałszerstwem. Wszystko było w porządku przez całą
resztę podróży. Jej obecność ze mną miała krytyczne znaczenie, ponieważ
stało się to głównym punktem zwrotnym w mojej duchowej podróży. Musiała
przeżyć to, co ja miałem dopiero przeżyć.

Istnieje rzeczywistość duchowa i fizyczna. Ta duchowa obejmuje dwie moce:
jedna jest dobra, druga zła. Musimy zdać sobie sprawę z tego, że to, co
duchowe jest bardziej rzeczywiste niż to, co fizyczne. Szatan ma swoich
agentów na świecie, których zadaniem jest psuć Boże plany. Musimy
rozeznawać sytuacje, gdy tak się dzieje. Módl sie o to, abyś miał duchowe
oczy i uszy, abyś umiał rozeznawać te działające dziś duchowe moce.

Wypisanie się z tej gazetki:
http://sub.4free.pl/u/?s=38840&u=257060&i=2545854

Zidane i Materazzi - jak bylo naprawde?
http://skocz.pl/btow