[chrzescijanie] Fwd: TGIF_14.09.06 Wezwani z imienia

Piotr Zaremba zaremba w poznajpana.org
Sob, 16 Wrz 2006, 10:05:40 CEST

------- Forwarded message -------
From: "Subskrypcja PoznajPana"

Wersja wygodniejsza do czytania:

http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1011

oto naczelnicy rodów spośród potomków Ezawa, czyli synowie Elifaza,
pierworodnego Ezawa: naczelnik Teman, naczelnik Omar, naczelnik Sefo,
naczelnik Kenaz.

I Moj. 36:15

Bóg jest znakomity w dawaniu wiele znaczących imion. Imiona często są
specyficznymi wskazówkami Bożych planów i celów dla człowieka. Młody
chłopiec dorastał pod okiem Mojżesza, jako jego sługa. Miał hebrajskie
imię, Ozeasz, znaczące "zbawienie". Gdy był młodzieńcem, Mojżesz
dostrzegł, że "ma innego ducha” od całej reszty hebrajskich mężczyzn.
Wybrał go później jako jednego z 12 szpiegów wysłanych do ziemi Kanaana.
Przed wyprawą Oseasz otrzymał od Mojżesza nowe imię – Jozue, co znaczy
„Pan wybawia” (zbawia). Jozue stał się nowym przywódca Izraela, który
poprowadził ich do Ziemi obiecanej, a w rzeczywistości wybawił cały naród.

Z własnego życia nauczyłem się tego, że Bóg dał mi imię, które ma wiele
wspólnego z przyszłym powołaniem. Miałem 44 lata i właśnie przeszedłem
przez dwa najtrudniejsze lata w życiu. W tym czasie Bóg skrzyżował moje
drogi z mężczyzną, który uczył mnie i mentorował w dziedzinach, w których
nigdy nie miałem okazji tego robić. Odkrywałem wiele duchowych prawd
dotyczących siebie samego oraz chrześcijan w miejscu pracy. Utożsamiałem
się z Ezawem i Józefem w ich pragnieniu zrozumienia swojego pierworództwa.
Zacząłem pisać na temat tych odkryć, aby pomóc innym wierzącym pracownikom
zrozumieć ich własne powołanie do biznesu. Któregoś dnia w czasie
weekendowej wycieczki w góry mój przyjaciel spojrzał na mnie i powiedział:
"Czy wiesz jakie jest znaczenie imienia Omar?"

To jest moje pierwsze imię. W rzeczywistości nazywam się Omar Smallwood
Hillman III.

Dr Samallwood zrodził mojego dziadka. Zupełnie nikt, nawet moja własna
matka, nie znał pochodzenia imienia "Omar". Złożyli dwie pierwsze litery
razem i wołali na mnie Os.
"Musisz poznać znaczenie swojego imienia. Jest ono związane z twoją
przyszłością" - powiedział do mnie mój przyjaciel.

Zaskoczony tym stwierdzeniem tej samej nocy jeszcze, szukałem w internecie
tego znaczenia". I oto co znalazłem:

"Arabskie „pierwszy syn” lub „uczeń”; hebrajskie dla "obdarowany mówca" i
niemieckie "słynny". Omar był wnukiem Ezawa.
[http://www2.parentsoup.com/babynames/baby/o.html]

Byłem w szoku. Właśnie zebrałem 300 stron materiału na temat związku
chrześcijańskiego biznesmena z życiem Ezawa. Mój przyjaciel szybko doszedł
do wniosku, że Bóg powołał mnie do pracy wśród wierzących mężczyzn i
kobiet pracujących w biznesie, aby uwalniać ich od „życia Ezawa” i to On
pozwolił, aby moje imie miało związek z jego osobą. Było to najbliższe
"gorejącego krzaka" doświadczenia jakie kiedykolwiek przeżyłem.

Czy Pan może być tak osobisty w stosunku do nas? Tak, Mat 10:30 mówi nam,
że On wie o wszystkich włosach na naszej głowie.

Subskrypcja TGIF:
http://www.poznajpana.org/subscribe.asp