[chrzescijanie] Judaizacja chrześcijaństwa

Janusz i Kamilka Lasz kjlasz w wp.pl
Śro, 27 Wrz 2006, 12:30:38 CEST

Zacytuj treść tych praw danych Abramowi
Konkretnie "Bóg powiedział Abramowi"...." księga i namiary rozdziału
Janusz

*-----Original Message-----
*From: wspolnota-bounces w listy.kdm.pl [mailto:wspolnota-
*bounces w listy.kdm.pl] On Behalf Of Tomasz G
*Sent: Wednesday, September 27, 2006 12:19 PM
*To: chrzescijanie.net
*Subject: [chrzescijanie] Judaizacja chrześcijaństwa
*
*Witam Piotrze !
*I tu sie mylisz przyjacielu -:) prawo Boze w tym przykazania , byly znane
*od
*zawsze np. Abraham ich przestrzegal na dlugo przed Mojzeszem i powstaniem
*Izraela , serdecznie pozdrawiam ! Tomasz G .
*1 Moj. 26:5
*5. Dlatego że Abraham był posłuszny głosowi mojemu i strzegł tego, co mu
*poleciłem, przykazań moich, przepisów moich i praw moich.
*(BW)
*
*
*