[chrzescijanie] Fwd: prosba

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Śro, 27 Wrz 2006, 23:26:38 CEST

------- Forwarded message -------

From: "Robert K." <robert w chrzescijanin.pl>

Z przyjemnością przywitałem nowy kanał Radia Chrześcijanin, adresowany do
dzieci. Jest to pierwsza taka inicjatywa w Polsce, gdzie poświęca się
dzieciom (w mediach) 24 godziny na dobę. Duże gratulacje dla
pomysłodawców. Nie tylko, że jest to 1 taka stacja dla dzieci, to
dodatkowym atutem jest jej światopogląd
tzn. chrześcijański. Jako tata liczę, że moje dziecko z przyjemnością
będzie słuchać programu, który powstał specjalnie dla niego.
W liście adresowanym do słuchaczy radia przeczytałem "Kierując się
potrzeba odważyliśmy się uczynić krok do przodu. Wierzymy, ze z pomocą
słuchaczy uda się nam zgromadzić jak najwięcej (wartościowych) płyt, które
będziemy mogli emitować na tym kanale. Jeśli widzisz potrzebę takiej
stacji, pomóż nam zbierać płyty lub na płyty dla dzieci. Zdajemy sobie
sprawę, że nie będzie to łatwe. Powodem jest wciąż mała ilość dostępnych
płyt o tej tematyce (w j. polskim). Postaramy się braki te, uzupełnić
muzyką dla dzieci w innych językach. Zapewniamy jednak, ze naszym celem
jest aby było jej jak najwięcej w j. polskim."
Zdecydowanie jest to dobry krok do przodu. Mam tylko nadzieję, że nie
ustanie redakcja w pracy nad rozwojem stacji dla dzieci. Dołączam się do
apelu o pomoc w "zbieraniu płyt lub na płyty", bo jak można przeczytać na
stronie Radia Chrześcijanin jest ich zaledwie 5 polskich i 4 w j.
angielskim. Trzymam też za słowo pomysłodawców, że więcej będzie można
usłyszeć piosenek w j. polskim niż w pozostałych językach świata.
Jednocześnie sugeruje aby nie ograniczać się tylko do "wszechpanującego" w
stacjach radiowych j. angielskiego. Jest dużo więcej języków na świecie w
których to dzieci uwielbiają Boga. Moim skromnym zdaniem byłoby przyjemnie
usłyszeć dzieciaków, które czczą swojego Boga w języku niemieckim,
francuskim, hiszpańskim, chińskim, rosyjskim i wielu innych, gdzie tylko
jest głoszona ewangelia.

słuchacz - tata

    zrodlo:
    http://info.chrzescijanin.pl/modules.php?op=modload&name=News&file=article&sid=1227&mode=thread&order=0&thold=0