[chrzescijanie] Judaizacja chrześcijaństwa

Janusz i Kamilka Lasz kjlasz w wp.pl
Sob, 30 Wrz 2006, 18:28:18 CEST

Witam !
Juz pisalem ze kazdy z nas ma prawo do wlasnych opini kazdej sprawie ,
ja  uwazam w oparciu o Biblie i zdrowy rosadek ( podobnie mysli wielu
zydow i  chrzescijan ze prawo Boze dekalog obowiazuje ludzi od
stworzenia swiata ,  powtarzam wiec gdzie nie ma prawa nie ma tez
przestepstwa czyli grzechu a  grzech jest od Adama ) i to dla mnie
koniec tematu a to ze Abraham ( 1Moj
26
 , 5 ) przestrzegal prawa Bozego na dlugo przed Mojzeszem tylko mi to
potwierdza , pozdrawiam ! Tomasz G.

J Lasz>>>
Czy Adam Zgrzeszył w oparciu o dekalog?
Czy Może  w oparciu o inne Prawo