[chrzescijanie] Benny Hinn

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Pon, 16 Kwi 2007, 21:25:05 CEST

On Mon, 16 Apr 2007 10:45:37 +0200, Webservant <webservant w kdm.pl> wrote:

> Przyłącz się do zaproszenia skierowanego do Pastora Benny Hinna, aby
> nasz kraj
> został pobłogosławiony tą wspaniałą usługą. Jeśli jesteś pastorem,
> liderem,
> księdzem, i tak jak my pragniesz, aby krucjata cudów odbyła się w Polsce
> napisz do nas krótkiego maila na adres biuro w bennyhinn.pl
>
> Aktualnie inicjatywę tę poparły już 33 kościoły różnych denominacji z
> całej Polski. Lista kościołów, popierających przyjazd Benny Hinna do
> Polski, zostanie przekazana do Benny Hinn Ministries wraz z zaproszeniem
> [...]

   - - - -
Czy ktoś zna medyczny słownik i mógłby mi pomóc uzupełnić poniższą listę?

Świadectwo z krucjaty Benny Hinna

Wersja wygodniejsza do czytania:
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1341

Ten wieczór należy do ciebie
Barrett Charlie

Byłem na tlenie 3 litry/min, poruszałem się od 10 lat na wózku, miałem 26
różnych chorób i stanów, które dręczyły mnie każdego dnia. Brałem
codziennie 13 różnego rodzaju leków, większość z nich 4 razy dziennie. A
to jest lista tego, co było ze mną źle:

01. Wczesne stadium Alzheimera.

02. Padaczka

03. Wysokie ciśnienie krwi

04. Rozszerzona komora sercowa

05. Cukrzyca

04. Problemy z krążeniem krwi

05. Wysoki cholesterol

07. C.O.P.D.

08. Emphazima

09. Astma

10. Ostre zapalenie

11. Artretyzm reumatologiczny

12. Osteoporoza

13. Artretyzm zwyrodnieniowy

14. Wysoki procent utraty słuchu.

15. Słaby wzrok

16. Zatkane arteria w obszarze karku

17. Pinched nerves in back

18. Pęknięty krąg

19. Rak w lewym nadgarstku

20. Nagromadzenie płynu

21. Congestive heart failure cen

22. Tennitis

23. Acid Reflux disease

24. Wrzody żolądka

25. Irritable bowel syndrome

26. Bezdech senny

Pewien znajomy mężczyzna zapytał mnie, czy nie chciałbym się wybrać na
krucjatę Benny Hinn'a. Powiedziałem, że rozmawiałem z żoną kilka miesięcy
wcześniej, że gdybym miał szansę udać się na spotkanie Benny Hinn'a to
wierzę, że zostałbym uzdrowiony. Tak więc pojechałem, nie mając pojęcia o
celu jaki przyświecał zabraniu mnie tam. Ten człowiek wiedział, że
faktycznie miałem się źle i lekarze już zrezygnowali z ratowania mnie.
Powiedziano mi, że mogę pożyć jeszcze 6 miesięcy.

Później odkryłem, że on chciał udowodnić niektórym ludziom, że Benny Hinn
jest oszustem. Gdy przybyliśmy do Greenville, SC, mój syn wypchnął mnie do
przodu budynku, a obecność Ducha Świętego była tak silna, że włosy stawały
dęba. Gdy dotarłem do hallu, wydawało się, że wózek pływał. Czułem, jakbym
tracił kontrolę nad tym, uchwyciłem się oparcia tak silnie, że pękła
tapicerka. Wsadził mnie do windy i zjechałem na scenę Bi-lo Center, gdzie
znajdowali się wszyscy chorzy na wózkach.

Gdy tam siedziałem, wtoczyli obok mnie małą czarną dziewczynkę. Była
kaleka od urodzenia, jedną stopę miała odwróconą wstecz, a wszystkie
kończyny były wykrzywione. Poczułem tak wielkie współczucie dla niej, że
prosiłem Boga, aby ją uzdrowił. Powiedziałem Mu, że zrezygnuję z mojego
uzdrowienia, jeśli tylko uzdrowi ją. Brat Benny stanął przy mikrofonie i
powiedział, że jest tutaj ktoś taki, i tu wymienił wszystkie moje
niedomagania, o którym Bóg powiedział, że dziś ten wieczór należy do
ciebie.

Nie chciałem sie ruszyć dopóki nie byłem pewny, że chodziło o mnie, więc
odczekałem 30 minut. Zacząłem się podnosić, lecz znów odczekałem mniej
więcej tyle samo czasu. Pomyślałem: ?W porządku, może to chodzi o mnie?.
Zdjąłem okulary i nadal dobrze widziałem, wyjąłem aparat słuchowy i ciągle
dobrze słyszałem. Zdjąłem maskę tlenową i dalej dobrze mi się oddychało.
Zacząłem wstawać z fotela i poczułem, że ktoś mnie podnosi. Już cztery
lata minęły i ciągle jestem zdrowy.

Nahum: 1:9 Co zamyślacie przeciwko Panu? On dokona zniszczenia, nie
nastanie po raz drugi ucisk.