[chrzescijanie] =?ISO-8859-2?Q?Re: Re: Apel o usuniecie antyzydowskiej strony z wyszukiwar=

piotr zaremba zaremba w poznajpana.org
Nie, 2 Gru 2007, 01:06:37 CET

Od: Smok Eustachy <sopelek2 w poczta.onet.pl>
Wyslany: 1 grudnia 2007 09:18
Do: "Dyskusje na wszelkie tematy wiary, www.chrzescijanie.net"  <wspolnota w listy.kdm.pl>, zaremba w poznajpana.org
Temat: =?ISO-8859-2?Q?Re: Re: [chrzescijanie] Apel o usuniecie antyzydowskiej strony z wyszukiwar=

Uzytkownik piotr zaremba  napisal:
/.../
>Rzm.12:21
>Nie daj sie zwyciezyc zlu, ale zlo dobrem zwyciezaj.
>
>Dosc prostackie podejdcie do sprawy. Tak Chrystus nie nauczal,
>zeby "cos za cos" funkcjonowalo w naszym mysleniu. Jak Ci przeszkadzaja to zglos protest, zrób akcje, oglos w necie itd..
>Kazdy moze to zrobic, jsk widac, a nie czekac, az inni to zrobia.

No dobrze. Wyjasnij zatem, czemu dajesz sie zwyciezac zlu i nie protestujesz przeciw antypolskim stronom?

 - - -
Piotr Z:

Po pierwsze i przede wszystkim: nie znam takich, nie szukam i nie zamierzam tam zagaladac (nawet jak mi tu cos 'podeslesz'). Smietnik, powinien zostac na smietniku - "Czujniej niz wszysktiego innego strzez swego serca,.... ".

Po drugie: po to jest cale Cialo, zeby kazdy wykonywal, co mu Bóg zleci "zgodnie z przeznaczeniem dzialania kazdego poszczególnego czlonka" (Ef. 4:16), a nie jeden wszystko.
Ja mam swój zakres dzialania, wiem co mam robic, po co to robie i jak na razie nia mam 'zlecenia', aby to zmieniac. Wrecz przeciwnie, materialu coraz wiecej, a pomocników nie ma chetnych.

Po trzecie:
Zdecydowanie nie wchodze w dziedziny, o których nie mam pojecia. Protesty, akcje
itd... to zupelnie nieznana mi dzialka.

wiec:

Pozwole sobie zainteresowac Was, tym zrobilem ostatnio (sobota).
Wkrótce (7 grudnia) wchodzi na ekrany kin w USA film Zloty Kompas,
ale juz jest o nim dosc glosno.

Generalnie tym zajalem sie dzis i ponizej polecam taki ciekawy zestaw tekstów
o podobnej tematyce.

Mialam sen ostatniej nocy
Nel Carin
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1757

Zloty Kompas
Menconi Al
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1758

Sympatia dla diabla
Adam R. Holz
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1759

Rozrywka niszczy twoja rodzine.
Wierze, ze glównym czynnikiem niszczacym jednostke rodzinna jest rozrywka.
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1760\