[chrzescijanie] obudzcie się

Janusz i Kamilka Lasz kjlasz w wp.pl
Sob, 6 Sty 2007, 10:57:53 CET

obudzcie się ze snu , z kłamstwa ,czy naprawde wszyscy chcecie iść na
zatracenie razem z diabłem czy świadomie wybraliście diabła by jemu
służyć ,prawda was wyzwoli z grzechu ,kto mówi prawde
oczyszcza sie z grzechu , kogo rani prawda ten jest w grzechu , kto nie
mówi prawdy jest faryzeuszzem ,każdy kto grzeszy świadomie ten jest
wspólnikiem diabła i razem z nim pójdzie na zatracenie , kto grzeszy ten
jest niewolnikiem grzechu i nie może mówić prawdy bo prawda go
rozgrzesza.co mam jeszcze napisaś żebyście zrozumieli że wasza droga
życiowa prowadzi prosto
do piekła , wybór należy do was ,

jezus nic bez waszego przyzwolenia nie może uczynić

Jonasza 1,14 Wtedy wzywali Pana, mówiąc: O Panie! Nie dopuść, abyśmy
zginęli z powodu tego człowieka, i nie obarczaj nas winą przelania krwi
niewinnej, bo Ty, o Panie, czynisz, co chcesz.
Psalm 135,6 Pan czyni wszystko, co zechce, na niebie i na ziemi, W
morzach i we wszystkich głębinach.
Ryzmian
9,16	 A zatem nie zależy to od woli człowieka, ani od jego zabiegów,
lecz od zmiłowania Bożego.
9,17	 Mówi bowiem Pismo do faraona: Na to cię wzbudziłem, aby okazać
moc swoją na tobie i aby rozsławiono imię moje po całej ziemi.
9,18	 Zaiste więc, nad kim chce, okazuje zmiłowanie, a kogo chce
przywodzi do zatwardziałości.
9,19	 A zatem, powiesz mi: Czemu jeszcze obwinia? Bo któż może
przeciwstawić się jego woli?

Czy świadomie czy nie świadomie mówisz nieprawdę Że Jezus bez naszego
pozwolenia nie może nic uczynic?
Raczej nieznasz tego Boga co ja znam
Twój Bóg zależy od ciebie
Mój czyni co chce, kiedy chce i jak chce.

Janusz Lasz

, przestancie
grzeszyć służąc diabłu i nawrucie się na  na jezusa , a prawdziwie
wolnymi będziecie i odzieczyczycie
królestwo Boże.

    Mirek