[chrzescijanie] życzenia 2007

Admin KDM admin w kdm.pl
Nie, 7 Sty 2007, 18:19:50 CET

Witaj Piotr,

Sunday, January 7, 2007, 4:45:03 PM, piszesz :

> Ups.
> Przepraszam, to miało iść na priv.:), ale takie miechaniczne "Odpowiedz"
> nie zawsze jest
> udane:(.
> To troche tak jak z religiją, nie. Robimy coś, bo zawsze się tak robiło, a
> tu wychodzi
> mina. CZasem to się może nawet przykro skończyć, jak w przypadku Mojżesza
> stukającego
> w skałe laską.
> No, nie na darmo jest tyle razy napisane "czuwajcie".

> Pozdrawiam Listowiczów
> Piotr Z

 Dlaczego podziekowanie ma iść na priv ?
 Dlaczego jest tak, ze chrzescijaństwo w necie ma
 byc podzielone na tych co daja i tych co biora ?
 Jak mi Pismo znane, to nawet za darmowy wieczny dar zycia jakim jest łaska,
 Bogu należy się nieustanne podziękowanie i chwała na wieki.
 Analogicznie, jeżeli ty Piotrze usługujesz na tej liście, to należy
 ci się choć raz w roku podziękowanie.
 Ile osób sie zgadza  ?

 Pozdrawiam,

 Przemek