[chrzescijanie] Fw: obudzcie się

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Wto, 16 Sty 2007, 18:27:35 CET

On Sat, 13 Jan 2007 21:31:09 +0100, <stryjek0 w vp.pl> wrote:

> Piotrze. Az sie prosi by o tobie napisano ,ze ci palma odbija. Piszesz o
> sprawaxch boslich , a popierasz polityke diabla, wiec komu w koncu
> sluzysz?
> Czy znajddziesz gdzies w Biblii o jakis tam kapelanach modlacych sie i
> poswiacajacych zolnierzy wysuszajacych na wojne. Jezeli tak , to lasakwie
> prosze o podanie tych miejsc..

- - - - -
Piotr Z
Chyba nie znasz sytuacji jaka zaszła, więc dość ryzykowne jest stawiać tak
odważne sformułowania, p. dalej.

Wiesz, nie wiem, z którego wieku Ty nadajesz, ale chyba za dużo
naoglądałeś się filmów
z I i II Wojny Światowej.

1.
Wątpię czy dziś jeszcze takie "imprezy" się odbywają. Mimo, że u mnie
naprzciw ksiądz
co roku "poświęca" samochody, to wątpię, żeby robili to w STanach, gdzie
katolicyzm jest bardzo inny niż u nas.

2.
W całym artykule nie jest nawet wymienione z jakiej denominacji jest to
kapelan, a to ma zupełnie drugorzędne w tym przypadku znaczenie, o czym
dalej. Czy chrześcijanie podobnie jak Świadkowie J_wy też nie mają w ogóle
pracować w armiach
w żadnej funkcji?

3.
Nie wiem, co nazywasz polityką diabła? Wojsko zawodowe? CZy wojne w Iraku,
czego akurat bezpośrenio ta sparwa nie dotyczy.
Czy też niejako z urzędy cała Ameryka jest diabelska? Nie bardzo rozumiem.

4.
Zawsze, kiedy coś się dzieje z Ducha Bożego, są też osiągane Boże efekty,
bez względu na to, kto się Jemu poddaje.
Sprawa stała się głośna w całych Stanach Zjednoczonych, oparła się nawet o
kongres i dzięki zdecydowanej postawie jednego
sługi Bożego, który naprawdę "wyparł się wszystkiego, co ma" cofnięto
jakieś wewnętrzne przepisy zabraniające publicznej modlitwy w imieniu
Jezusa.

Przytoczę słowa owego kapelana z tego artykułu:
Ta walko kosztowała mnie szystko. Moja kariera jest skończona, moja
rodzina jest bezdomna, straciłem emeryturę wartą milion dolarów, lecz
kongres zgodził się ze mną i uchylił politkę Marynarki, tak że kapelani
magą ponownie w wolności modlić się w imieniu Jezusa - powiedział Gordon
Klingenschmitt. - Moja ofiara wykupiła im wolność. Moje sumienie jest
czyste, walka warta była tego i zrobił bym to ponownie.

To nie była służba diabłu, bo on nie nikogo nie namawia do wyrzeczeń dla
Jezusa i pewnie znacznie wiekszą robotę robi wśród letnich chrześcijan,
którzy wyznając jedynie słuszną, aboslotunie bibliną wersję
chrześcijaństwa i żyjąc w sanatoryjnych warunkach mogą strzelająć na prawo
i lewo wersami niczego się w życiu nie wyrzekając.

Ktoś napisał ostatnio tak:
"Twierdzę, że Ucisk przychodzi, PONIEWAŻ kościół dopuścił do tego, aby
ciemność ogarnęła świat. Jeśli tak jest, to nie ma żadnego powodu, aby
oczekiwać, że ujdziemy przed konsekwencjami naszego własnego
nieposłuszeństwa. Jestem całkowicie pewny tego, że musimy przejść przez
Wielki Ucisk i dlatego lepiej by było, abyś się pospieszył z
przygotowaniami (Lecz mam nadzieję, że się mylę)".

Z informacji o stronach proroczych:
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1190

- - - - - - -
Zamieściłem ostatnio artykuł pt.: Przegląd wypełnionych proroctw pod:
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1191

Polecam. Choć jest tego ogromna ilość w necie (trafiłem ostatnio na
książkę człowieka, który twierdzi, że jest jednym z tych dwóch proroków
czasów ostatnich, o których mówi Objawienie Jana). Ten otwiera się na
sprawdzenie każdego kto czyta, ponieważ przewiduje, co powinno się dziać a
najbliższym czasie, nawet dwóch trzech latach, twierdząc, że 01.01.2007
roku weszliśmy w ostatni, 70-ty tydzień z proroctwa Daniela i wygląda to
dość sensownie.

Pozdro
Piotr Z