[chrzescijanie] (brak tematu)

zaremba w poznajpana.org zaremba w poznajpana.org
Pią, 15 Cze 2007, 12:07:49 CEST

------- Forwarded message -------
From: "TGIF - Codzienne rozważania"pl>
To: piotr864 w gmail.com
Subject: TGIF_15.06.07 Gdy Bóg mówi.
Date: Fri, 15 Jun 2007 11:54:15 +0200

Dodałem 5 artykułów nt. homoseksualizmu.

"Małżeństwo gejowskie" i homoseksualizm, raport i komentarz medyczny
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1433

Non Possumus - Kościół wobec homoideologii - (Ks.Dariusz Oko)
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1432

Dziesięć argumentów przeciw homoseksualizmowi - (ks. Dariusz Oko )
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1431

Zagrożenia zdrowia związane z seksem gejowskim
(3 części płączone linkiem na dole)
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1438

ODWAGA - nasze podstawy:
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1439

TGIF
Wersja wygodniejsza do czytania:
http://www.poznajpana.org/articlebody.asp?id=1440

TGIF_15.06.07 Gdy Bóg mówi.
Hillman Os

...Pan z tobą mężu waleczny.
Sędz. 6:12

   Czy kiedykolwiek Bóg mówił do ciebie bezpośrednio w taki sposób, że
widziałeś dokładnie, że to Jego głos mówi do ciebie w szczególności? Nie
mam na myśli tutaj jakiegoś właściwego wersetu Pisma czy okoliczności,
które wydawały się prawdopodobnie od Boga. Mówię o sytuacji, gdy wiesz, że
wiesz, że to Bóg wszechświata mówi bezpośrednio do ciebie.

   W książce Doświadczanie Boga (Experiencing God), autorzy, Henry
Blackaby oraz Claude King, mówią, że jednym z siedmiu ważnych kroków ku
doświadczaniu Boga w codziennym życiu jest to w jaki sposób Bóg mówi do
ciebie. "Bóg mówi do nas przez Ducha Świętego, przez Biblię, modlitwę,
okoliczności i przez kościół po to, aby objawić Siebie Samego i ujawnić
Swoje drogi". [Henry Blackaby and Claude King, Experiencing God
(Nashville, Tennessee: LifeWay Press, 1990), 225]
Gdy zbadasz życie każdej większej postaci w Biblii zobaczysz, że ta zasada
wyrażania Bożych dróg funkcjonowała w życiu każdego z nich.

   Jednym ze sposobów jest mówienie przez innych. Bóg używał innych, aby
przemówić do poszczególnych ludzi, szczególnie w okresie Starego
Testamentu, gdy przemawiał przez proroków. Ciągle jest przez Niego
wykorzystywany.
   Kilka lat temu odwiedziłem pewien kościół na zachodnim wybrzeżu, gdzie
nigdy wcześniej nie byłem. Był akurat okres najtrudniejszych moich
doświadczeń. Troje ludzi modliło się o mnie a gdy skończyli, zaczęli
opisywać obraz, który był w mojej duszy od chwili, gdy byłem młodym
chrześcijaninem i był bardzo aktualny w moim życiu. Około rok później,
pewien mężczyzna z Virginii modlił się ze mną w moim biurze. Po modlitwie
zaczął opisywać to, co właśnie zobaczył jako obraz mojego życia. Był to
dokładnie ten sam obraz, który został opisany rok wcześniej. W następnym
roku byłem w zaoceanicznej podróży i pewien mężczyzna z Anglii, którego
nigdy wcześniej nie spotkałem podszedł do mnie. Modliliśmy się wspólnie i
pod koniec opisał obraz, który właśnie zobaczył w swym sercu podczas
modlitwy. Ponownie był to ten sam rodzaj obrazu, co w poprzednich dwóch
przypadkach, tyle że tym razem został dodany jeden element, który był
ważny dla mnie, abym wiedział jak odnosić się do tego, co Bóg robił w moim
życiu w tym czasie. Gdy Bóg decyduje się mówić do nas przez innych, może
to być niezwykłym błogosławieństwem. Pan mówi na wiele różnych sposobów, a
to jest po prostu jeden z nich.

   Bóg pragnie zachęcać nas, mówiąc do nas przez innych. On robi to
różnorodnie. Następnym razem, gdy ktoś będzie mówił do ciebie, w modlitwie
rozważ czy Bóg używa tej osoby do przekazania ci czegoś ważnego, o czym
chce żebyś wiedział.

Wypisanie się z tej gazetki:
http://sub.4free.pl/u/?s=38840&u=257060&i=2545854