[chrzescijanie] Nowe naukowe dowody na istnienie Boga (01)

Robert Gajda robertgajda w wp.pl
Pon, 12 Mar 2007, 21:19:57 CET

Piotrze,
Dziękuję za linki. Jest też dobra książka autora Lee Strobel pod tytułem
"The Case for a Creator - A Journalist Investigates Scientific Evidence
That Points Toward God".  Posiadam tą książkę i właśnie próbuję czytać.
Jest napisana jednak trudnym dziennikarskim językiem. Jestem ciekaw czy
jest, powstaje lub ma powstać polskie tłumaczenie tej książki. Jest
bardzo ciekawa. Autorytety naukowe w wywiadach z autorem w prosty sposób
wyjaśniają dlaczego świat musi być dziełem inteligentnego stwórcy.

Pozdrawiam w Panu,
Robert Gajda