[chrzescijanie] Nowe naukowe dowody na istnienie Boga (01)

Piotr Zaremba (PP) zaremba w poznajpana.org
Czw, 15 Mar 2007, 16:18:43 CET

On Tue, 13 Mar 2007 21:35:30 +0100, <stryjek0 w vp.pl> wrote:

> ____Nie mam az tak wielkiej wiary abym gory mogl przenosic, lecz dziwie
> sie
> tym co poszukuja dowodow naukowych na istnienie Boga. Przeciez nawet
> slepiec
> codziennie spostrzeze ich tysiace. Wiec przebudzcie sie.______
> Pozdrawiam w duchu Prawdy
> Jozef
> czuwajcie ...
> www.chrzescijanie.net 2006

----
Wiesz, już gdzieś o tym pisałem, to nie nam są te dowody potrzebne.
Parafrazując ap. Pawła możemy powiedzieć, że "nauka jest dla
niewierzących".
Poza tym jeśli ktoś jest wybitnym fizykiem, czy astrofizykiem i do tego
wierzącym,
to równie łatwo jak ty codziennie widzisz tysiące dowodów na istnienie
Boga, on
widzi ich tysiące tam, gdzie Ty nie zajrzysz. CZyli własnie w budowie
wszechświata
czy atomu. Dla nas to są ciekawostki i mnie osobiście bardzo cieszą takie
rzeczy,
ale dla wielu sceptyków może się to okazać "Łaską od Boga", że będa mogli
uwierzyć
dzięki równaniom, liczbom i logicznym dowodom. Świat nie ma się kręcić
wokół wierzący,
ale wokół tych, którzy giną, aby jednak nie poginęli "wszelkimi sposobami
ma być zwiastowana ewangelia".
Jeśli to jest sposób, który dotrze chocby tylko do niektórych to jest
bardzo dobry sposób.

A może faktycznie sprawi komuś przebudzenie. :)

PiotrZ

--
Moje strony to: http://www.poznajpana.org