[chrzescijanie] Fw: ALARM MODLITEWNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Admin KDM admin w kdm.pl
Wto, 20 Mar 2007, 10:59:58 CET

Kochani

wzywam was do modlitwy o naszego Drogiego Brata Adama Otrembę, który leży w szpitalu w stanie krytycznym z wirusowym zapaleniem mózgu !!!!!!!!

Wszystko wydarzyło się w błyskawicznym tempie. W niedzielę 11 marca Adam zaczął odczuwać potężny ból z tyłu głowy. Ze środy na czwartek pojawiła się wysoka temperatura ok. 40 stopni C.

Od czwartku Adam trafił do szpitala gdzie miał badanie tomografem oraz badanie punkcji płynu rdzeniowego - badania nie wykazały żadnych zmian.

Wczoraj wieczorem jako Starsi Kościoła modliliśmy się o Adama z namaszczeniem oliwą zgodnie z tym, co zalecił Pan w Jak.5,13-16:

"Cierpi kto między wami? Nich się modli. Weseli się kto? Niech śpiewa pieśni. Choruje kto między wami? Niech przywoła starszych zboru i niech się modlą nad nim, namaściwszy go oliwą w imieniu Pańskim. A modlitwa płynąca z wiary uzdrowi chorego i Pan go podźwignie; jeżeli zaś dopuścił się grzechów, będą mu odpuszczone. Wyznawajcie tedy grzechy jedni drugim i módlcie się jedni za drugich abyście byli uzdrowieni. Wiele może usilna modlitwa sprawiedliwego".

Po modlitwie jego żona Mira odebrała telefon od Agnieszki znajomej Miry i Adama, która przekazała Słowo od Pana dla nich z księgi Malachiasza 3,17-24:

"Będą moją własnością mówi Pan Zastępów - w dniu, który ja przygotowuję, i oszczędzę ich, jak ktoś oszczędza swojego syna, który mu służy. Wtedy znowu dostrzeżecie różnicę między sprawiedliwym a bezbożnym, między tym kto Bogu służy, a tym kto mu nie służy. Bo oto nadchodzi dzień, który pali jak piec. Wtedy wszyscy zuchwali i wszyscy, którzy czynili zło, staną się cierniem. I spali ich ten nadchodzący dzień - mówi Pan Zastępów - tak, że im nie pozostawi ani korzenia, ani gałązki. Ale dla was, którzy boicie się mojego imienia, wzejdzie słońce sprawiedliwości z uzdrowieniem na swoich skrzydłach. I będziecie wychodzić z podskakiwaniem, jak cielęta wychodzące z obory. I podepczecie bezbożnych tak, że będą prochem pod waszymi stopami w dniu, który ja przygotowuję - mówi Pan Zastępów. Pamiętajcie o zakonie Mojżesza, mojego sługi, któremu przekazałem na Horebie ustawy i prawa dla całego Izraela! Oto ja poślę wam proroka Eliasza, zanim przyjdzie wielki i straszny dzień Pana, i zwróci serca ojców ku synom, a serca synów ku ich ojcom, abym, gdy przyjdę, nie obłożył ziemi klątwą".

Słowo to Agnieszka otrzymała od Pana jeszcze w czwartek, kiedy nic nie wiedziała o chorobie Adama, wiedząc, że jest ono dla nich. Starała się je przekazać jeszcze w czwartek, ale mimo wielu prób nie udało jej się do nich dodzwonić.

Dzisiaj rano otrzymałem telefon od Miry, że stan Adama w ciągu nocy bardzo się pogorszył, Adam stracił przytomność i w tej chwili leży na intensywnej terapii. Lekarz dyżurny stwierdził, że wszystkie objawy wskazują na wirusowe zapalenie mózgu, na które medycyna nie posiada żadnych lekarstw. Lekarz wyraźnie powiedział Mirze, że w tej sytuacji tylko Pan Bóg może mu pomóc.

Razem ze Starszymi Kościoła wierzymy, że Słowo dla Adama, które otrzymała w czwartek Agnieszka jest Słowem obietnicy od Pana odnośnie jego powrotu do zdrowia.

Wzywam więc żebyśmy uchwyciwszy się tego Słowa Obietnicy z Mal.3,17-24 stanęli przed Panem i razem w modlitwie i poście ustawicznie walczyli o jego życie i zdrowie - "Wiele może usilna modlitwa sprawiedliwego"! Jk.5,16.

Wierzę, że naszym przywilejem i odpowiedzialnością jako Kościoła-Ciała, którego Adam jest częścią jest wspólna walka w poście i modlitwie o jego życie i zdrowie. W naszym Zborze wezwałem wszystkich do stałej, codziennej modlitwy, a także postu, w którym będą zaangażowani członkowie naszego Zboru w każdym dniu tygodnia, aż do skutku. Jeżeli chcesz dołączyć do regularnego postu w poniedziałki, wtorki czy inne dni tygodnia to proszę daj znać, który dzień wybrałeś.

A może każdy ze Zborów z naszego Okręgu mógłby wybrać jeden dzień w tygodniu żeby w szczególny sposób w poście modlić się o Adama? W naszym Okręgu jest aktualnie 9 Zborów + Placówki. Jeżeli uważasz, że Zbór, w którym służysz byłby gotowy to proszę daj znać.

Pozdrawiam, pastor Bogdan Zaborowski (0510-034-607)

Kościół Chrześcijan Baptystów

II Zbór we Wrocławiu

ul. Łukasińskiego 20

50-436 Wrocław