[chrzescijanie] Adam Otremba list 14

Janusz Lasz kjlasz w wp.pl
Czw, 17 Maj 2007, 12:44:18 CEST

Dalsze wiesci o Ojcu Mateusza Otreby

> Subject: Adam Otremba list 14
>

> Drodzy w Panu!
> W imieniu Miry i samego Adama dziękuję Wam wszystkim za trwanie w
modlitwie o jego zdrowie.

> Dzisiaj rano po konsultacji z neurologiem ostatecznie zapadła decyzja o
operacji oka Adama pod narkozą.
> Operacja rozpoczęła się ok. 10:15 i trwała do godziny 14:00. Lekarze
zrobili to, co mogli, oczyszczając miejsca zapalne.
> Wygląda na to, że operacja się powiodła. Istnieje bardzo duże
prawdopodobieństwo, że Adam będzie widział na to oko,
> choć lekarze twierdzą, że jego oko może już nigdy nie wrócić do pełnego
zdrowia.
> Na szczęście nie było żadnych problemów z wybudzeniem się Adama po
narkozie – chwała Bogu za to!

> Jeżeli chodzi o drugie oko, to lekarze czynią próby laserowego
zatrzymania wirusa, żeby nie doszło do podobnych powikłań, jak przy
pierwszym.
> W tej chwili trudno powiedzieć na ile to będzie skuteczne. Wczoraj Adam
miał pierwszy tego rodzaju zabieg. Na dzisiaj był
> zaplanowany drugi, ale ze względu na operację został przeniesiony na
kolejny dzień.

> Od dzisiaj Adam zaczął też otrzymywać dożylnie ‘ACYKLOVIR’ (odpowiednik
ZOVIRAX-u), który działa przeciwko wirusowi opryszczki.
> Módlmy się żeby lek okazał się skuteczny i żeby wątroba Adama, która już
wcześniej była mocno nadwerężona wytrzymała.

> „Ofiaruj Bogu dziękczynienie i spełnij Najwyższemu śluby swoje!
> I wzywaj mnie w dniu niedoli, wybawię cię, a ty mnie uwielbisz”
Ps.50,14-15

> Pozdrawiam Was wszystkich w Panu.
>
> pastor Bogdan Zaborowski
> Kościół Chrześcijan Baptystów
> II Zbór we Wrocławiu

> Messages in this topic (1) Reply (via web post) | Start a new topic
> Messages | Files | Photos | Links | Database | Polls | Members | Calendar
> [...]

Esej Michela Houellebecqa o Samotniku z Providence
"H.P Lovecraft. Przeciw światu, przeciw życiu" już w ksiegarniach!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fd105.html&sid=1146