[chrzescijanie] Odp: Paczka Wspolnota, Tom 92, Numer 1

Andrzej A Bonder andrzejlech11 w wp.pl
Wto, 15 Kwi 2008, 21:19:28 CEST

Dnia 14-04-2008 o godz. 12:00 wspolnota-request w listy.kdm.pl napisał(a):
> Wysyłanie wiadomości na listę Wspolnota:
> 	wspolnota w listy.kdm.pl
>
> Zapisanie lub wypisanie się przez stronę WWW:
> lub przez email, wyslij wiadomość ze słowem 'help' na adres
> 	wspolnota-request w listy.kdm.pl
>
> Osoba opiekująca się tą listą dyskusyjną:
> 	wspolnota-owner w listy.kdm.pl
>
> Odpowiadając na tą wiadomość, zmień jej tytuł na coś znaczącego więcej
> niż "Re: Paczka Wspolnota...".
>

> Dzisiejsze tematy:
>
>    1. Śladami Jezusa (Andrzej                       A Bonder)

> Message: 1
> Date: Mon, 14 Apr 2008 10:44:55 +0200
> [...]
 andrzejlech11 w wp.pl
Doświadczyłem prawdy że Żydom potrzeba było 40 lat by wyjść z Egiptu a
mnie ile aby Egipt wyszedł ze mnie  Ciągle wracam do starego człowieka z
myśleniem osądzaniem i strachem przed utratą pracy  Kocham swoją pracę i
wiem że gdybym był ANIOŁEM to i tak na układy nie ma rady i boli mnie
brak ufności że Bóg wszystko może Czy wierzysz że nie stracę pracy ja
mam nadzieję w Opaczność Bożą
Andrzej lat 60 samotnik ??????????????????????????????????? Ok.>

SALON URODY! Najnowsze kosmetyki, zabiegi, konsultacje! TARGOWE
SUPERCENY.Gosia Andrzejewicz i Kabaret OTTO. Przyjdź koniecznie!
19-20 kwietnia EXPO XXI, Prądzyńskiego 12/14
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fcorto.www.wp.pl%2Fas%2Fsalon.html&sid=308